Thursday, February 24, 2011

Luahan hatiku... (ana_huda)

orang tak suka ka kawan dengan saya?
apa beza saya?
kenapa saya?
dan apa sebab mereka mendiamkan diri bersama saya?
kenapa juga mereka melarikan diri daripada saya?
saya juga nak tahu kenapa mereka hanya mengambil kesempatan terhadap kebaikan?
kenapa? kenapa? dan kenapa?
adakah saya tidak setanding dengan mereka?
adakah saya hanya diperlukan time susah?
ya, mungkin saya tidak normal seperti kalian.....
pergilah kalian....
teruskan hidupmu...
saya tidak akan mengganggu hiduo kamu lagi...
tapi...
saya tidak benarkan sesiapa memijak kepala saya sesuka hati...
kalian fikir saya tidak mempunyai perasaan sayang.... kasih... simpati.... kecewa.... sedih...
kalian hanya mementingkan diri sendiri...
cukuplah saya bersama alam atau dunia saya yang tidak menyakitkan...seperti kalian menyakitkan saya...
saya sedar siapa saya.....
bukan terbaik untu sesiapa....
terima kasih atas kesudihan berkawan dengan saya walaupun hanya berpura-pura...
selamat tinggal....
ana hargainya,,...

No comments: