Wednesday, February 16, 2011

huh...
memori itu masih segar diingatan ku....
tidak sesekali aku melupakannya melain aku tiada di bumi ini....
sebaik terpandang mukamu....
Memori yang tersisip rapi di hati ku.... kini terusik kembali...
seperti luka yang lama berdarah,.... mengalir laju..

'Mengapa mukamu yang kerap kali muncul di ingatanku.....?'
'mengapa engkau kembali ke hidupku.... sudah puas aku melupakanmu sampai aku jejak ke bumi orang putih ini'
'hey tolong pergi dari hidupku!' hati ku meronta-ronta....

Kesejukan bumi orang putih ini tidak mampu menembus hatiku yang berapi lagi membara...
Aku memandang ke langit......
bulan dan bintang juga seperti turut merajuk bersamaku....

'Ya Allah tabahkan lah hati hamba-Mu yang hina lagi daif ini....'
'Adakah aku sekuat ujian yang engkau berikan ini'
sedang aku melayan fikiran kecamuk...
Entah seperti jatuh dari langit seekor kucing di hujung kasutku menguis2!
pesanan tinta : bersambung akang datang! ikuti perkembangan!
ana_Huda

No comments: